منم میتونم برای تو بنویسم

متن های عاشقانه

منم میتونم برای تو بنویسم

متن های عاشقانه

ابدیت

چقدر ثانیه ها را برای فراموش کردن من کشته ای

من که فراموش شده همه بوده ام

تو هم روی همه اینها

چقدر تقلای بیهوده کرده ام

که زندگی را باید باشد

اما انقدر

که در محراب

که نه دیگر علی ماند

ونه ابن ملجم

هیچکس در این مابین

در میان سکوتم نبود

حتی

حرکت شمشیر بران

چه میدانم

یا شاید صدای لغزش خون

هیچ چیزی در این انزوای من رویشی پیدا نکرد

حتی جرعه ای ابتذال

که مرا

در فاحشه خانه میکده ها هم جای ندهند

و به سوسوی تاریک روشن حاشیه کوچه های شهر

چقدر نقش شبانه هایم را بر زمین می کشیدم

که نعش من ماندگار نباشد!

اما

هر روز سپوران ساعت چهار همه جا را جارو زده و آب پاشی کرده بودند

چه می داند کسی که از آنجا ها گذر می کند

که من در کجای این همه حادثه جا مانده ام .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بوسه سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام دوست من
عیدتون مبارک
**********
همیشه با تو
معنای زنده بودن من ،با تو بودن است
نزدیک ، دور
سیر ، گرسنه
رها ، اسیر
دلتنگ ، شاد
آن لحظه ای که بی توسر آید مرا مباد
مفهوم مرگ من
در راه سر فرازی تو، در کنار تو
مفهوم زندگی است.
معنای عشق نیز
در سرنوشت من
با تو،همیشه باتو،زیستن.
*******************
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد