منم میتونم برای تو بنویسم

متن های عاشقانه

منم میتونم برای تو بنویسم

متن های عاشقانه

چه کار بیهوده و عبثی بود

کوجه های زندگی بیهوده پر و خالی می شوند . مرگ روزمرگی ما از صبح ورق می خورد و با غروب دوباره جان می دهد . زمستان سرتاسر فصلهای دل ما را فراگیر شده و غبار اندوه و غم ، تنها تن پوش همه هستی ما. کاغذهای زیادی را به بطالت و به رذالت سیاه کردیم . چه کار بیهوده و عبثی بود . قلم زدیم ونوکش را فرتت کردیم. در همان پیچ اول زندگی زهوار همه بی حوصلگی هایمان در رفت . از هم پاشیدیم به گونه ای که هیچ چیزی ازبرای اثبات فرضیه ای که بودنمان را نشان دهد پیدا نشد . تنها غباری ماند که آنرا هم باد با خود به این سو و آن سو می پراکند . یادم هست که دلم را سالها پیش خاک کردم . چون آنقدر سیاه و تباه شده بود که ترسیدم فراگیر شود و همه هیچکس اطرافم را مبتلا کند ، بیمار کند ، درهم خشکاند وروحم چقدر بیدل به این سو وآن سو رفت و هیچ نیافت . تنها سرخورده بود و آیه مکرر و مکدر فلاکت . . .

تن نکبت بار من در زیستن بیهوده رها شده بود . برای ابد محکوم بود به ماندن . از روزنه کوچک بی نهایت روشنایی ابد را دیده بود و درد میکشید . در نبودن . و چقدر بود که مانده بود برای نبودن نماندن .

و من ا ز این بالا همه اینها را دیده بودم و چقدر اشک ریخته بودم . آخه هیچ کاری از دستم بر نمی آمد . نمی توانستم کمکش کنم . تنها مرحم من اشک شوری بود که از گونه هایم بر روی زخم دلش می چکید . روی حفره کوچک و گودی که روی سینه اش بود . هجوم درد و شکنجه را در چهره اش می دیدم و فشار بی امان فک هایش که فریاد را در بغض او خاموش کرده بود . ترنم نرم و نازکی از اشک هم بر روی دیدگانش بود . موسم او حال و هوایی دلنشین داشت که هیچ چیز در آن معنایی نداشت . همه چیز در آنجا مطلق بود مطلق مطلق ، از سکوتش تا رهایی اش

. . .

 

من همیشه دوستش دارم ولی عاشق همیشه تنهاست و معنای این برایش درک نشدنی خواهد بود . روزی شاید معنای تنهاییم را درک خواهد کرد؟

نظرات 6 + ارسال نظر
یک دوست دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

دختری که هیچ کس و جز تو نداره دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com

نازنین

جنسیت مرد
سن 29
عجب !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دختری که هیچ کس و جز تو نداره دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com

ام

مسافری هستم به مقصد بهشت َ در این سفر به دنبال هم راهی میگردم که همسفر م باشد . همسفری متفاوت از دیگران با تفکر بالا و اهل علم و دانش با کوله باری از معرفت که همراهی ام کند شاید در این سرزمین یافتم

ژوزف دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ http://selfmadeboy.blogsky.com

ای کاش

به این دنیا پا نمی گذاشتیم و کسی به دلمون پا نمی گذاشت

ای کاش

اگر کسی به دلمون پا گذاشت دیگه دلمون رو تنها نمی داشت

ای کاش

اگه یه روز دلمون رو تنها گذاشت رد پا هاشو روی دلمون جا نمی گذاشت

شکوفه دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:11 ق.ظ http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

امیدوارم که به عشقت برسی و تنها نمونی ..

موفق و شاد باشی ..

در پناه حق

اقبال دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:14 ق.ظ http://2chakavak.blogsky.com

میدونم حرفات از دلت بود که به دلم نشست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد